.

.

SİPARİŞ & TESLİMAT & İADE

Ödeme Seçenekleri

Siparişlerinizin ödemesini, zekicocuklar.com.tr üzerinden kredi kartı ile (3D Güvenlik) ,

kapıda ödeme ya da banka havalesi/eft şeklinde yapabilirsiniz. 

.

Havale/EFT Ödemeleri

Sipariş işlemlerinizi havale seçeneğini tercih ederek tamamladıktan sonra,

belirtilen tutarı aşağıdaki hesap numaralarımıza göndermeniz yeterlidir.

Siparişinizin en hızlı şekilde onaylanıp gönderilebilmesi için,

lütfen havale işlemini tamamladıktan sonra havale bildirim formumuzu kullanarak

ya da bilgi@zekicocuklar.com.tr ‘ye bilgi veriniz.

Siparişi takip eden 3 iş günü içerisinde havalesi yapılmayan siparişler iptal edilmektedir.

..

Banka Hesap Numaralarımız

HESAP ADI: Özbey Aydın Ltd Şti

IBAN: TR10 0020 5000 0005 8935 1000 04

.

Teslimat Bilgileri

Kredi kartıyla yapılan ödemelerde, ilgili bankanın onayı ve güvenlik birimimizin kontrolünü takip eden 3 iş günü içerisinde,

havale ile yapılan ödemelerde ise ödemenin hesabımıza geçmesini takip eden 3 iş günü içerisinde siparişiniz kargoya verilir.

Adrese teslim kargo hizmeti, seçilmiş olan kargo firmasının ulaşım dahilinde olan bölgelere yapılır.

Kargo firmasının adrese teslim bölgesinde yer almayan bölgelere telefon ihbarlı, kargo ofisinden teslimat gerçekleşir.

Herhangi bir sorunuz ya da sorununuz olduğunda lütfen iletişim adreslerimizden irtibata geçiniz.

.

Siparişimin Durumunu Nasıl Takip Edebilirim?

Mevcut siparişinizin hangi aşamada olduğunu "Siparişlerim" linkini tıklayarak izleyebilirsiniz.

.

Siparişimi Nasıl İptal Edebilirim?

Mevcut siparişinizi iptal etmek için 0553 881 48 11 nolu telefonu aramanız

veya bilgi@zekicocuklar.com.tr adresine mail atmanız yeterlidir.

Ancak iptal etmek istediğiniz siparişiniz kargoya verilmişse,

kargo size geldikten sonra değişim ya da iade işlemi yapabilirsiniz.

.

Kargo Ücretleri

Vermiş olduğunuz siparişlerinizde kargo bedeli olarak 8,90 TL* alınmaktadır.

Sipariş tutarınız 120 TL üzerinde ise kargo bedeli ödemezsiniz. (*Kargo bedeli 2019 yılı için geçerlidir.)

Kargo ücreti müşteriye aittir. İade ve değişimlerde kargo ücreti müşteriye aittir.

..

İADE KOŞULLARI

Web sitemiz üzerinden yapılan satışlar Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ile Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliğine tabi satışlardır ve bu kanun-yönetmelikteki hükümleri uygulamaktadır.

İade edeceğiniz ürünlerin aşağıdaki şartlara uygun olması işlemlerin hızlı bir şekilde tamamlanmasını sağlayacaktır:

İade edeceğiniz ürüne ilişkin web sayfamızda yer alan iletişim bilgileri doğrultusunda bizimle irtibata geçmeniz ve bildirimde bulunmanız gerekmektedir. İade bildiriminde bulunulmadan gönderilecek ürünler müşteriye geri gönderilecektir.

Ürünlerin kutusu üzerindeki, ithalatçı veya üretici firma tarafından yapıştırılmış olan etiketlerin yırtılması, vakumlu veya jelatinli ambalajın açılması durumlarında, iade talepleri kabul edilmemektedir.

İadenin, satın alınan ürünün ambalajı açılmadan, tahrip edilmeden, bozulmadan ve ürün kullanılmadan teslim tarihinden itibaren yedi (7) günlük süre içinde gerçekleştirilmesi gereklidir.

Ürünler orijinal ambalajlarından çıkarılarak kullanıldıktan sonra iade edilme istekleri için 1 haftalık geri alım süresi işlememekte ve ürün kesinlikle geri kabul edilmemektedir.

Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun 'un 4.Maddesine göre, "Tanıtım ve kullanma kılavuzunda ya da reklam ve ilânlarında yer alan niteliklerine aykırı olan ya da kullanım amacı bakımından tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar, ayıplı mal olarak kabul edilir. Müşteri, malın teslim tarihinden itibaren 30 gün içerisinde ayıplı mal bildiriminde bulunursa, ürünü iade etme, bedel indirimi, ücretsiz değişim ya da ücretsiz onarım haklarından birine sahiptir.”

Ayıplı Mal bildiriminde bulunarak yukarıda belirtilen haklardan faydalanmak için;

Ürünün özellikleri, tanıtımında belirtilen özelliklerden farklıysa ya da, müşterinin üründen beklediği faydayı azaltan eksiklikler varsa, ürün, ayıplı mal sınıfına girer.

Müşteri, 30 gün içerisinde ayıplı mal bildiriminde bulunmalıdır.

Ayıplı Mal bildiriminde, ürünün ithalatçısı düzenlenen bir raporla kullanım hatasının bulunup bulunmadığı belirlenir. Kullanıcı hatasının olduğu tespit edilirse, müşteri, haklardan faydalanamaz.

.

CAYMA HAKKI

Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği 'nin 8. Maddesine göre, müşteri, "Ürünü teslim aldığı tarihten itibaren yedi gün içerisinde hiçbir sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkına sahiptir.” . Buna göre, müşteri, ürünü aldıktan sonra, 7 gün içerisinde sebepsiz iade etme hakkına sahiptir.